El 14 de novembre a les 18:00, us convidem a la conferència en línia ‘Desenvolupament de la conducta exploratòria a l'edat escolar’ que anirà a càrrec de Leonid Ilyushin, doctor en ciències pedagògiques i professor de l'Institut de Pedagogia de la Universitat Estatal de Sant Petersburg.
La curiositat és una propietat del cervell humà, establerta en ell evolutivament. Es manifesta gairebé immediatament després del naixement i es manté durant tota la vida. En desenvolupar-se, la curiositat es converteix en el motor de l'aprenentatge, un interès general pel món que ens envolta. El desig de nous coneixements i habilitats és extremadament important a la joventut, ja que és en aquest moment quan es forma la personalitat del nen. El nivell de curiositat no afecta només la qualitat de l'educació, sinó també el nivell de vida de la persona. En encoratjar els estudiants a comportar-se com a investigadors, ajudant-los a obtenir una experiència positiva de la seva manifestació, resolem una de les principals tasques educatives de l'escola. Com desenvolupar aquesta habilitat del caràcter i fer que l'aprenentatge sigui un procés emocionant? Ho descobrirem durant la nostra conferència el 14 de novembre.
Sobre l'autor de la conferència
Leonid Ilyushin és autor de més de 90 treballs científics i metodològics sobre pedagogia. És expert en el programa de reentrenament de personal pedagògic i de gestió per a programes de suport a nens i joves talentosos ‘Grans desafiaments’. També imparteix classes al Centre de Desenvolupament de Creativitat per a Infants i Joves Talents ‘Intel·lecte’, a la regió de Leningrad. És membre del Consell de Política Educativa a l'administració de Sant Petersburg i del Consell d'experts de la Comissió Superior de Certificació de la Federació de Rússia en Pedagogia i Psicologia.
La conferència es durà a terme com a part de la celebració del 300è aniversari de la primera universitat a Rússia.
La trobada es realitzarà en línia, en rus i amb traducció simultània al castellà.
Participació gratuïta amb inscripció prèvia.