8 d’octubre
Tecnologies digitals i audiència dels mitjans moderns
Una sèrie de conferències dedicada al 300è aniversari de la SPbSU
8 d’octubre
Tecnologies digitals i audiència dels mitjans moderns
Una sèrie de conferències dedicada al 300è aniversari de la SPbSU
8 d’octubre
Horaris:
18.00 – 19.00
Telèfon:
+34 605 82 82 10
Direcció:
Carrer de Josep Anselm Clavé, 31,
08002 Barcelona
INSCRIPCIÓ

Què preocupa a l'audiència dels mitjans moderns i per què les seves demandes continuen sent tan impredictibles malgrat les avançades eines d'anàlisi? Es pot considerar catastròfica la nostra afició als vídeos curts o el format de contingut modern és capaç de fer que l'audiència sigui més intel·ligent i motivada?

El 8 d’octubre a les 18:00, la Fundació Cultural ‘CdR a Barcelona’ i la Universitat Estatal de Sant Petersburg us conviden a la conferència en línia “Tecnologies digitals i audiència dels mitjans moderns”, dedicada a les qüestions de la interacció entre l'audiència i els mitjans en el context del desenvolupament ràpid de les tecnologies digitals. La conferència serà impartida per Camilla Nigmatullina, professora i cap del departament de comunicacions mediàtiques digitals de la Universitat Estatal de Sant Petersburg.

Gràcies a les tecnologies modernes, el contingut digital arriba ràpidament a l’audiència, es presenta de manera atractiva i genera una àmplia gamma d'emocions. Els científics han recopilat molta informació sobre què influeix en les persones i com, però encara no comprenen completament els mecanismes de difusió viral de la informació, la formació de debats en línia i l'establiment de connexions socials. També els preocupa com es formaran els hàbits de consum mediàtic de les futures generacions. Avui en dia, les xarxes neuronals ja recomanen contingut digital a les persones en funció de les seves preferències i cerques prèvies. Podrem controlar l'oferta de contingut en el futur?

Durant la nostra pròxima trobada, s’analitzaran les principals característiques de l’audiència moderna dels mitjans digitals, les tecnologies per a l’estudi i distribució de continguts, així com les particularitats de les comunitats digitals i les seves tendències. Camilla Nigmatullina també presentarà els resultats de noves investigacions i compartirà les seves prediccions i reflexions sobre les audiències del futur.

Sobre la ponent

Camilla Nigmatullina és la directora del programa de màster en "Intel·ligència Artificial en Periodisme i Comunicació de Masses", i membre de la junta del Departament de Sant Petersburg del Sindicat de Periodistes de Rússia. La ponent també dirigeix el Centre d'Investigació de Mitjans Contemporanis de la Universitat del Sud de Rússia i és autora de més de 70 publicacions científiques, a més de ser entrenadora i consultora en competències mediàtiques.

La conferència es durà a terme com a part de la celebració del 300è aniversari de la primera universitat a Rússia.

La trobada es realitzarà en línia, en rus i amb traducció simultània al castellà.

Participació gratuïta amb inscripció prèvia.

8 d’octubre
INSCRIPCIÓ